Вакула Ольга Федорівна,

директор навчального закладу. Працює у школі з 1984 року, на посаді директора - з 1 вересня 1992 року.

_____________________________________________________________________________

Обмін досвідом – відкрий світ, відкрий себе

               Мальовничими пейзажами та величністю гір зустріло Закарпаття делегацію освітян з м. Суми на чолі з директором Інформаційно-методичного центру управління освіти і науки Сумської міської ради Плахотніковою Г.Д.. Поїздка проходила в рамках міського проекту «Круглі столи «Обмін досвідом – відкрий світ, відкрий себе» на початку жовтня, під час якої відбулось знайомство з навчальними закладами м. Ужгорода. У перший же день нас гостинно зустрів Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. У формі круглого столу відбулось знайомство з керівництвом закладу та його колективом. Директорка інституту розповіла про основні напрямки роботи, а завідувач кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін, кандидат педагогічних наук Гнаткович Т.Д. презентувала останні наробки: завдання для підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури та посібник програм факультативних курсів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з української мови.

 

              За час перебування в Ужгороді сумчани побували в класичній гімназії, де познайомилися зі структурою учнівського врядування та цікавими справами, які проводять в закладі та в місті школярі; школі-ліцеї №20, у якій створена Школа лідерів; ДНЗ №42 «Джерельце» та спеціалізованій школі з поглибленим вивченням іноземних мов №5. Кожний навчальний заклад виявився по-своєму цікавий, зі своєю історією, традиціями, з самобутньою культуру, націлений на європейський розвиток. Великий досвід продемонстрували колеги в галузі проектної діяльності, участі в грантах тощо.

 

               Звичайно ж, сумчани із захопленням оглянули Ужгородський та Мукачівський замки. Незабутні враження залишилися від природи Закарпаття, р.Уж. Додому повертались сповнені новими ідеями і проектами в освітній галузі та в кожному закладі зокрема. І  вкотре педагоги впевнились, що міський проект «Круглі столи «Обмін досвідом – відкрий світ, відкрий себе» дієвий і несе в собі неабиякий заряд позитиву, націлює на творчий пошук і впровадження в шкільне життя нового, прогресивного.

 

Тренінгове навчання

Перемагати – дурне заняття. Не перемогти, а переконати – ось що гідне слави.

                                                                                                                                                              Віктор Гюго


            08 грудня 2015 року випала нагода стати учасником Міжнародного проекту «Освіта ХХІ століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства» та пройти навчання за практичним курсом «Технологія комунікації переконання». Заняття проводив Геннадій Чепурний – психолог, доктор педагогічних наук РАЕ, керівник центру освітніх технологій «Школа ейдотехніки», президент асоціації розвитку творчої особистості «ВАРТО». У ході проведених тренінгів ознайомилась з класифікацією конфліктогенів, формами впливу на слухачів, а також з моделлю «СТЕС» як ефективною технологією формування навичок співпраці в соціальному і психологічному просторі.

            За результатами навчання отримала сертифікат учасника. Набуті знання стануть корисними у повсякденній роботі керівника, допоможуть уникати конфліктних ситуацій та успішно вирішувати важливі питання як з педагогами, так і з учнями та їх батьками

____________________________________________________________________________

          28 лютого на базі КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти пройшла ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика», у якій я брала участь.

         Планом роботи конференції передбачалось пленарне засідання, екскурсія до Art-galery педагогів Сумщини та секційні засідання. Конференцію відкрив проректор з наукової роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Грицай С. М. У своєму виступі Сергій Михайлович торкнувся особливостей розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти. Змістовними були виступи і наступних: Сєрих Л.В., завідувачки кафедри теорії і методики змісту освіти, Удовиченко І.В., проректора з науково-методичної роботи, Перлик В.В., ст.викладача кафедри професійної освіти та менеджменту. Усі вони висвітлили питання компетентнісної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти, творчої активності та духовного універсуму особистості.

          Цікавою була робота в секції «Компетентність педагога професійної освіти. Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного зростання педагога», де своїми надбаннями поділилися як педагоги шкіл, професійних закладів, вишів, так і психологи. Зокрема, Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти окреслила складові іміджу сучасного педагога. Особисто я висловила своє бачення професійної та особистісної компетентності педагога у світні розбудови Нової української школи.

          Кожен з учасників науково-практичної конференції повертався до свого навчального закладу з новими ідеями.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Яндекс.Метрика
Яндекс.Метрика

Наш прапор

прапор школи

Емблема школи

Наш гімн

Слова: Вакула О.Ф.

Є  В-Піщане на Сумщині рідній.

Школа невеличка посеред села.

Завітай до неї ти, подружися з дітьми,

Бо найкращі дні для нас – це шкільна пора

Ми гризем граніт науки, біологію вчимо,

Ну а точні всі науки гарно знаємо давно (2)

 

Любим рідну школу і усе навколо

Разом доглядаємо – дорослі і малі,

Не ламай стебельце, просить моє серце,

Краще нам в роботі, друже, ти допоможи.

І тоді нам усміхнуться  квіти радо з квітника,

І найкращі дні почнуться – веселися дітвора (2)

 

І хоч космонавти з нас не виростали,

До зірок далеких ми не летимо.

Та все ж головне те, щоб людьми ми стали,

Істину цю кожен знає з нас давним-давно.

Вчителі нам допоможуть перешкоди всі здолать

І тоді, ми запевняєм, буде все у нас гаразд. (2).