Структура методичної роботи

Робота над методичною проблемою

У 2018 -2019 н.р. педагоги закладу працюють над методичною проблемою "Системно-діяльнісний підхід  в освітньому  процесі як основа реалізації компетентнісно- орієнтованої  моделі освіти ".

Банк методичних проблем учителів

Вакула О.Ф.

 

Розвиток пізнавальної діяльності учнів через використання інтерактивних форм роботи.

 

Скляр Л.М.

 

Формування компетентного мовця та читача через використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури.

 

Тисячник О.М.

 

Використання інноваційних технологій  у процесі вивчення англійської мови як засіб підвищення рівня навченості учнів.

 

 Яременко А.С.

 

Формування цілеспрямованої особистості громадянина -патріота  шляхом розвитку критичного мислення на уроках зарубіжної літератури .

 

Запрягайло О.П. 

 

Застосування різних форм діяльності учнів на уроках математики як один із засобів підвищення якості знань.  

 

Мельник О.О.

 

Упровадження елементів сучасних інформаційних технологій на уроках математики та фізики  як засіб  формування предметних кометенцій.  

 

 Рокитянська І.І.

 

Використання проектних технологій на уроках історії в контексті системно-діяльнісного підходу як ефективний спосіб розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей учня.

 

  Кривцов Ю.М.

 

Особистісно-орієнтоване навчання як засіб підвищення ефективності уроку.

 

Леоненко В.В.

 

Використання інтерактивних методів та ІКТ  з метою розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках.

 

  Пастушенко Л.С.

 

Розвиток  творчих здібностей учнів через використання міжпредметних зв *язків на уроках мистецтва.

 

Ляшенко М.М.

 

 Формування здатності учнів до художньої самореалізації та культурного самовираження  засобами образотворчого мистецтва.

 

Чорношвець В.В.

 

Використання елементів інтерактивного навчання як засіб підвищення ефективності уроку.

 

 

Тупік Н.О.

 

Формування ключових компетентностей в учнів початкових класів засобами інтерактивного навчання.

 

 Сіроштан О.П.

 

Використання  мнемотичних  методів і прийомів як ефективний засіб навчання в умовах сучасної школи. 

 

 

 

Підсумки роботи закладу над єдиною методичною проблемою «Упровадження педагогічних технологій, орієнтованих на креативну освіту щодо розвитку особистості школяра» протягом 2011-2016 р.

Підсумки 2011-2016.pdf
Adobe Acrobat Document 520.6 KB
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Яндекс.Метрика
Яндекс.Метрика

Наш прапор

прапор школи

Емблема школи

Наш гімн

Слова: Вакула О.Ф.

Є  В-Піщане на Сумщині рідній.

Школа невеличка посеред села.

Завітай до неї ти, подружися з дітьми,

Бо найкращі дні для нас – це шкільна пора

Ми гризем граніт науки, біологію вчимо,

Ну а точні всі науки гарно знаємо давно (2)

 

Любим рідну школу і усе навколо

Разом доглядаємо – дорослі і малі,

Не ламай стебельце, просить моє серце,

Краще нам в роботі, друже, ти допоможи.

І тоді нам усміхнуться  квіти радо з квітника,

І найкращі дні почнуться – веселися дітвора (2)

 

І хоч космонавти з нас не виростали,

До зірок далеких ми не летимо.

Та все ж головне те, щоб людьми ми стали,

Істину цю кожен знає з нас давним-давно.

Вчителі нам допоможуть перешкоди всі здолать

І тоді, ми запевняєм, буде все у нас гаразд. (2).