Основні напрямки та форми роботи методичного об’єд-нання вчителів-предметників (керівник - Козачок Т. М.)

1. Забезпечення державних вимог щодо рівня освіти учнів.

2. Сприяння національно-культурному відродженню.

3. Підвищення професійної компетентності вчителів методичного обєднання, організація самоосвіти.

4. Удосконалення рівня викладання предметів за базовими програмами.

5. Забезпечення диференційованого підходу до навчання.

6. Створення банку інформації про творчі знахідки вчителів та вивчення, узагальнення і втілення передового педагогічного досвіду.

7. Діагностика діяльності вчителів: вивчення рівня професійної компетенції вчителів методичного об’єднання, характеристика окремих елементів педагогічної діяльності, вивчення труднощів у їхній роботі.

8. Робота з учителями, що атестуються: відвідування уроків, діагностика рівня професійної майстерності, визначення рейтингу цих учителів у МО.

9. Робота з педагогами-початківцями: наставництво з числа досвідчених вчителів, консультації з питань методики проведення уроків та організації позакласної та позашкільної роботи.

10. Забезпечення роботи з використанням нових інформаційних технологій у навчально-виховному процесі школи.

11. Ознайомлення вчителів з новими формами інтерактивних методів навчання.

12. Організація позакласної роботи з обдарованими дітьми та учнями.

 

Перелік документації шкільного методичного об’єднання

1. Наказ про призначення керівника МО.
2. Положення про МО, затверджене методичною радою школи.
3. Атестаційний лист керівника ШМО.
4. План роботи ШМО на навчальний рік.
5. Банк даних про вчителів: кількісний і якісний склад ШМО (вік, освіта, спеціальність за дипломом, посада, педагогічний стаж роботи, рік атестації, встановлена кваліфікаційна категорія, педагогічне звання , дата проходження останньої курсової підготовки, нагороди, домашня адреса, телефон, методична проблема, над якою працює вчитель, фахова проблема).
6. Графік проведення методичних заходів у ШМО на рік.
7. Перспективний план атестації вчителів.
8. Графік проведення атестації на навчальний рік.
9. Перспективний план курсової підготовки вчителів.
1
0. Графік підвищення кваліфікації на поточний навчальний рік, звіт про курсову підготовку.
1
1. Перспективний план вивчення стану викладання предметів на 5 років.
1
2. Графік вивчення стану викладання предмету в поточному навчальному році.
1
3. Графік проведення відкритих уроків і позакласних заходів вчителями, що атестуються.
1
4. Адреси перспективного педагогічного досвіду.
15. Зведена діагностична карта вчителів (відомості про професійні потреби і здобутки).
16. Плани роботи з молодими і новими вчителями.
17. Протоколи засідань ШМО.
18. Методичні рекомендації всіх рівнів.
19.Рекомендації ШМО, окремих вчителів.
20. Картотека перспективного педагогічного досвіду членів ШМО.

 

МО вчителів-предметників (05.01.2017 р.)

     5 січня 2018 року було проведено відкрите засідання методичного об'єднання вчителів предметників на тему "Систематичний підхід до формування ключових та компетентностей учнів". Метою засідання стало поглиблення знань про можливість використання інноваційних технологій та обмін досвідом роботи з цього питання вчителів закладу.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Яндекс.Метрика
Яндекс.Метрика

Наш прапор

прапор школи

Емблема школи

Наш гімн

Слова: Вакула О.Ф.

Є  В-Піщане на Сумщині рідній.

Школа невеличка посеред села.

Завітай до неї ти, подружися з дітьми,

Бо найкращі дні для нас – це шкільна пора

Ми гризем граніт науки, біологію вчимо,

Ну а точні всі науки гарно знаємо давно (2)

 

Любим рідну школу і усе навколо

Разом доглядаємо – дорослі і малі,

Не ламай стебельце, просить моє серце,

Краще нам в роботі, друже, ти допоможи.

І тоді нам усміхнуться  квіти радо з квітника,

І найкращі дні почнуться – веселися дітвора (2)

 

І хоч космонавти з нас не виростали,

До зірок далеких ми не летимо.

Та все ж головне те, щоб людьми ми стали,

Істину цю кожен знає з нас давним-давно.

Вчителі нам допоможуть перешкоди всі здолать

І тоді, ми запевняєм, буде все у нас гаразд. (2).