Участь у міській конференції

      15 травня 2018 року на базі КУ Сумська гімназія №1 відбулася міська конференція "Упровадження в навчально-виховний процес особистісно-зорієнтованого, компетентністного, діяльнісного підходів як умова розвитку особистості в інформаційному середовищі": підсумки роботи над проблемою, основні завдання на 2018-2023 роки. Учитель зарубіжної літератури Стоян О. В. провела практичне заняття для учасників конференції на майданчику "Біоадекватна технологія навчання".

Участь у Міжнародній науково-практичній конференції "Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін"

     26 квітня 2018 року в СумДПУ ім. А. С. Макаренка на факультеті іноземної та слов'янської філології відбулася Міжнародна науково-практична конференція з теми "Формування мовного естетичного ідеалу засобами навчальних дисциплін". Учитель зарубіжної латератури

Стоян О. В. провела майстер-клас з теми "Ноосферна методика як один із засобів підвищення якості літературної освіти" та отримала сертифікат.

Курс підвищення кваліфікації "Використання хмарних сервісів Microsoft у освітньому процесі"

      12 квітня 2018 року заступник директора з НВР Скляр Л. М. та учитель інформатики Леоненко В. В. успішно пройшли курс підвищення кваліфікації "Використання хмарних сервісів Microsoft у освітньому процесі". 

Вчитель зарубіжної літератури КУ В-Піщанської ЗОШ Стоян О. В. - інструктор Школи педагогічних ініціатив

      11 квітня 2018 року на базі Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Дмитра Турбіна, м. Суми Інформаційно-методичним центром управління освіти і науки Сумської міської ради з метою підвищення професійної майстерності вчителів в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" були проведені майданчики в Школі педагогічних ініціатив.

     Вчитель зарубіжної літератури КУ В-Піщанська ЗОШ І-ІІ ст. м. Суми Стоян Оксана Володимирівна провела заняття на майданчику "Біоадекватна технологія навчання" з теми "80 хвилин навколо ноосфери" і отримала сертифікат інструктора Школи педагогічних ініціатив (методичний майданчик "Біоадекватна технологія навчання").

Міжрегіональний науково-практичний семінар "Актуальні тенденції вивчення філологічних дисциплін в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа"

     29-30 березня 2018 року на базі КУ Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 29 м. Суми відбувся міжрегіональний науково-практичний семінар "Актуальні тенденції вивчення філологічних дисциплін в умовах реалізації Концепції "Нова українська школа" для учасників всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп" Сумської, Київської та Донецької областей". Учитель зарубіжної латератури КУ В-Піщанської ЗОШ Стоян О. В. провела майстер-клас "Біоадекватна (ноосферна) методика як засіб підвищення якості літературної освіти".

Міжнародний фестиваль освітніх технологій "Перспектива-Суми 2018"

     15-17 березня 2018 року у нашому місті проходив Міжнародний фестиваль освітніх технологій "Перспектива-Суми 2018", учасниками якого стали вчителі нашої школи: Козачок Т. М., Леоненко Л. А., Кривцов Ю. М., Ткач А. Ю., Скоробогатько С. І. та практичний психолог Ляшенко М. М.

Обмін досвідом - шлях до вдосконалення

     1 березня 2018 року в рамках співпраці закладів освіти ЗОШ № 27 та В-Піщанської ЗОШ організовано роботу методичних майданчиків з обміну досвідом. Своїми методичними знахідками з інноваційної діяльності ділилися учитель зарубіжної літератури В-Піщанської ЗОШ Стоян О. В. Вчитель початкових класів ЗОШ № 27 Ягупа Ірина поділилася досвідом роботи з учителями початкових класів В-Піщанської ЗОШ Скоробогатько С. І., Бойко Т. М., Ткач А. Ю., Леоненко Л. А.

Методичний тиждень "Скарбниця творчості" 2018

Участь у міському конкурсі фахової мастерності "Територія творчості"

 

 

 

      Вітаємо учителя зарубіжної літератури Стоян О. В. за перемогу у міському конкурсі фахової майстерності "Територія творчості" (номінація "Майстер-клас із використанням інноваційних педагогічних технологій").

Участь у Міжнародній виставці

 

17 березня 2017 року заступник директора з навчально-виховної роботи Скляр Л.М. у складі  групи педагогічних працівників м. Суми на чолі з Плахотніковою Г.Д., директором ІМЦ, узяла участь у роботі Восьмої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» та П’ятої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu», що відбулася в Київському Палаці дітей та юнацтва.

 

У роботі виставки брали участь  796 учасників із 25 регіонів України  та 14 країн світу, зокрема, Польщі, Австрії, Німеччини, Швейцарії, США, Болгарії, Чехії, Литви, Молдови, Грузії, Словаччини, Румунії, Угорщини та Китаю. Учасники заходу мали змогу познайомитися з експозиціями, які представили 98 університетів, академій, інститутів, коледжів, технікумів та наукових установ, 17 закордонних навчальних закладів і міжнародних освітніх агенцій, 545 ЗНЗ, гімназій, ліцеїв, дошкільних і позашкільних навчальних закладів, обласних і міських закладів управління освітою та 112 професійно-технічних закладів й науково-методичних центрів професійно-технічної освіти.

 

Методичний тиждень "Скарбниця творчості" 2017 р.

27.02.2017                   Відкриття методичного тижня. Випуск

                                       методичного бюлетня "Педагогічні 

                                                             інновації"

28.02.2017                   Методичний захід "Суд над гуманною 

                                               педагогікою Ш. Амонашвілі.

01.03.2017                   Педагогічний вернісаж (майстер-класи

                                             вчителів, що атестуються)

         02.03.2017                   "У творчій лабораторії вчителя"

                                             (відкритий урок вчителя зарубіжної

                                                   літератури Стоян О. В.).

                                             Тренінгове заняття "Антистрес:

                                         подолання стресових ситуацій у

                                                      педагогічній діяльності"

   03.03.2017                   Підбиття підсумків методичного тижня.

                                 Семінар-практикум "Творчий учитель - який він?"

Семінар з І. Івановим "Розвиток компетентностей"

             28 січня 2017 року учителі початкової ланки Леоненко Л.А. та Скоробогатько С.І. відвідали семінар засновника Центру нової освіти, автора інноваційних навчальних програм, сертифікованого вчителя-експерта Microsoft, педагогічного дизайнера Івана Іванова на тему «Розвиток компетентностей». Педагоги дізналися багато цікавої інформації, яку будуть використовувати у своїй навчально-виховній роботі.

Майстер-клас з Авраменко О. М.

17 січня 2017 року директор школи Вакула О. Ф. та вчитель початкових класів Ткач А. Ю. взяли участь у зустрічі з доцентом Київського університету імені Бориса Грінченка, членом експертної комісії з української літератури Науково-методичної ради МОН України Авраменком О.М., що відбулася на базі Сумської загальноосвітньої школи № 21 м. Суми.

Педагоги познайомились з коментарями провідного мовознавця щодо змін у програмі ЗНО – 2017 з української мови та літератури, його поглядом на проблеми соціокультурної змістової лінії чинної програми з української мови.

    Вчитель початкових класів стала учасницею майcтер-класу з культури мовлення та презентації книги «100 експрес-уроків української», яку із задоволенням будуть використовувати у навчально-виховному процесі.

Семінар з хмарних сервісів

     19 січня 2017 року заступник директора з навчально-виховної роботи Скляр Л.М., учитель інформатики  Леоненко В.В.,учитель початкових класів  Ткач А.Ю. взяли  участь у семінарі-практикумі на базі Сумського державного університету щодо впровадження хмарних сервісів у шкільне навчання.

 

 Педагоги стали учасниками тренінгу  з використання сучасних технічних засобів навчання та інтерактивних освітніх програм для початкової школи.

 

Найважливіші питання, які обговорили на семінарі:
-
стан та  перспективи навчання з допомогою «хмарних» сервісів;
-
нормативно-правове забезпечення навчальних закладів у питаннях використання комп’ютерних технологій;
-
найновіші технічні засоби для сучасного навчального закладу;
-
впровадження інноваційного навчального контенту – педагогічних ігор – в навчально-виховний процес у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів;
-
всеукраїнський експеримент «Розумники» (SmartKids) для початкової школи.

 

Участь в обласному семінарі-практикумі (м. Глухів)

     27 вересня 2016 року заступник директора з навчально-виховної роботи Скляр Л. М. брала участь в роботі обласного семінару-практикуму, що проходив на базі Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 з теми «Система планування роботи загальноосвітнього закладу з урахуванням напрямів його діяльності та специфіки профілізації».

Конкурс "Ярмарок педагогічних ідей та інновацій"

     Вітаємо, вчителя початкових класів Леоненко Людмилу Анатоліївну, яка стала лауреатом міського конкурсу "Ярмарок педагогічних ідей та інновацій" м. Суми.

Участь в міській школі педагогічних ініціатив

23 березня 2016 року вчитель історії Рокитянська Ірина Іванівна  взяла участь у роботі міської школи педагогічних ініціатив, де відвідала два майданчика: "Проектна технологія навчання" та "Інтерактивна технологія навчання".  Ірина Іванівна була нагороджена сертифікатом за найвищийрезультат за підсумками роботи методичного майданчика "Інтерактивна технологія навчання".

Участь в обласному семінарі

     17 березня 2016 року заступник директора з навчально-виховної роботи Скляр Л. М. взяла участь у роботі обласного семінару-практикуму "Особливості управлінської діяльності в сучасній школі: методичний аспект", що проходив на базі Буринської СШ № 1 (м. Буринь, Сумської області).

Методичний тиждень "Скарбниця творчості"

22.02.2016                   Виставка-презентація дидактичних

                                       матеріалів "Педагогічний вернісаж"

23.02.16                           Психологічне заняття з елементами тренінгу

                                          "Педагогічні прийоми створення ситуації

                                                           успіху в учнів на уроках"

 

24.02.16                            Семінар з елеметами тренінгу

                                    "Секрети професійної майстерності вчителя"

 

25.02.16                     "Бенефіс педагога" (творчий звіт вчителів,

                                  що атестуються, Леоненко Л. А., Ляшенка М. М)  

 

26.02.16                                         Підсумкова конференція

                                      "Розвиток креативного потенціалу учнів

                                      через використання іннваційних технологій"

 

Матеріали до "Срібних родзинок" 2015

Рокитянська І. І., вчитель історії

Назва прийому:  створити букет.                                                                                  

Мета застосування прийому: перевірити  знання учнів з  вивченої теми ; закріпити навички роботи учнів в парах постійного складу   і мікрогрупах;  сприяти вихованню інтересу до вивчення історії.

Етап уроку, де застосовується прийом: узагальнення і систематизація знань

Зміст прийому : учитель запитує в учнів за допомогою чого ми дізнаємося про історичні події (відповідь учнів : історичні джерела) та які види історичних джерел вони знають (учні поділяють історичні джерела на 4 види: писемні, речові, зображувальні та етнографічні). Потім учитель розподіляє учнів на 4 групи і дає завдання на пелюстках квітки написати приклади історичних джерел одного виду і прикріпити на дошку. Після розповіді останньої групи на дошці зображено «букет квітів». Даний прийом можна провести і за допомогою електронної презентації, де учні просто називають приклади історичних джерел одного виду, а учитель демонструє приклади, які вміщені в презентацію, доповнюючи відповіді учнів. 

Обладнання, яке використовується: роздатковий матеріал ( паперова ваза, кольорові кружечки, на яких написані види історичних джерел, пелюстки, ) або електронна презентація

 

       Скільки хвилин відводиться на застосування прийому: 7-10 хвилин (роздатковий матеріал), 5-7 хвилин (електронна презентація).

Леоненко Л. А., вчитель початкової ланки

Назва прийому:  «Угадай літеру»

Мета застосування прийому:  розвивати каліграфічні навички письма, ерудицію, інтерес, бажання вчитися; формувати уявлення учнів про образне значення слова; збагачувати словниковий запас учнів.

Етап уроку, де застосовується прийом: каліграфічна хвилинка,  закріплення і узагальнення знань, підбиття  підсумків.

Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому:

Учитель вивішує на дошку слово, або виводить на проекторі, наприклад, слово – «колосок». Разом з дітьми обговорює його значення, далі продовжує : «У цьому слові є елемент літери,  яку нам потрібно знайти, він повторюється тричі, знайдіть цей елемент?»  ((о) - перший елемент). Потім знову вивішує слово – «буфет», обговорює його значення з дітьми, далі говорить, що у цьому слові елемент літери, яку ми шукаємо, знаходиться внизу і він перевернутий. Разом доходять висновку, що це елемент (  ). Вивішує третє слово – «соловей»,  знову обговорює його значення з дітьми, і говорить про те, що літера,  яку ми шукали, стоїть п’ятою в цьому слові.  Задає запитання: « То яка це літера? З яких елементів вона складається? Як  правильно треба писати дану літеру?»

Обладнання, яке використовується:  аркуші зі словами, з елементами літери, проектор.

Скільки хвилин уроку відводиться на застосування прийому:  до 5 хвилин.

Ткач А. Ю., вчитель початкової ланки

Назва прийому: кубо-бум.

Мета застосування прийому: прийом спрямований на активізацію пізнавальної діяльності; розвиток інтелектуальних і творчих здібностей, уміння фантазувати та запам’ятовувати; закріплення знань з вивченої теми.

Етап уроку, де застосовується прийом: мотивація навчальної діяльності, актуалізація опорних знань, узагальнення і систематизація знань, підсумок уроку.

Зміст нетрадиційного (традиційного) прийому: учитель готує завдання в конвертах чи на окремих аркушах паперу. Аркуші кладуться в невеликі кишені. Учитель кидає учневі кубика, завдання, яке випало учню, потребує відповіді, а якщо завдання знаходиться в конвертах, то звертається увага на колір, який випав. Запитання можуть нести в собі різний зміст, в залежності від предмету і етапу уроку, наприклад:

üзавдання для усного рахунку;

üхарактеристика персонажа, материка чи океану;

üскладання речень з отриманим словом;

üпошук у тексті речення чи абзацу з поданим словосполученням і т. д.

Обладнання, яке використовується: кубик ( з кишенями), конверти, аркуші із завданнями.

 

Скільки хвилин відводиться: 5 – 7 хвилин.

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Яндекс.Метрика
Яндекс.Метрика

Наш прапор

прапор школи

Емблема школи

Наш гімн

Слова: Вакула О.Ф.

Є  В-Піщане на Сумщині рідній.

Школа невеличка посеред села.

Завітай до неї ти, подружися з дітьми,

Бо найкращі дні для нас – це шкільна пора

Ми гризем граніт науки, біологію вчимо,

Ну а точні всі науки гарно знаємо давно (2)

 

Любим рідну школу і усе навколо

Разом доглядаємо – дорослі і малі,

Не ламай стебельце, просить моє серце,

Краще нам в роботі, друже, ти допоможи.

І тоді нам усміхнуться  квіти радо з квітника,

І найкращі дні почнуться – веселися дітвора (2)

 

І хоч космонавти з нас не виростали,

До зірок далеких ми не летимо.

Та все ж головне те, щоб людьми ми стали,

Істину цю кожен знає з нас давним-давно.

Вчителі нам допоможуть перешкоди всі здолать

І тоді, ми запевняєм, буде все у нас гаразд. (2).