28 лютого на базі КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти пройшла ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика», у якій я брала участь.
Планом роботи конференції передбачалось пленарне засідання, екскурсія до Art-galery педагогів Сумщини та секційні засідання. Конференцію відкрив проректор з наукової роботи КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та менеджменту Грицай С. М. У своєму виступі Сергій Михайлович торкнувся особливостей розвитку особистісно-професійної компетентності педагога в системі післядипломної педагогічної освіти. Змістовними були виступи і наступних: Сєрих Л.В., завідувачки кафедри теорії і методики змісту освіти, Удовиченко І.В., проректора з науково-методичної роботи, Перлик В.В., ст.викладача кафедри професійної освіти та менеджменту. Усі вони висвітлили питання компетентнісної взаємодії учасників освітнього процесу в умовах реформування освіти, творчої активності та духовного універсуму особистості.
Цікавою була робота в секції «Компетентність педагога професійної освіти. Психолого-педагогічний супровід особистісно-професійного зростання педагога», де своїми надбаннями поділилися як педагоги шкіл, професійних закладів, вишів, так і психологи. Зокрема, Іващенко І.І., методист з управлінської діяльності КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти окреслила складові іміджу сучасного педагога. Особисто я висловила своє бачення професійної та особистісної компетентності педагога у світні розбудови Нової української школи.
Кожен з учасників науково-практичної конференції повертався до свого навчального з новими ідеями.
Оставить комментарий